بوش تعادل تیبا

بوش تعادل تیبا

بوش تعادل تیبا از مواد درجه یک تولید شده و از این نظر توانسته بخش وسیعی از بازار داخل را به خود جذب نماید.

تولید کننده: فایتون قطعه
زمان تحویل: 1 الی 2 روز
قیمت: ۵۵۰,۰۰۰ ریال
۴۷۸,۵۰۰ ریال

بوش تعادل تیبا

همان طور که می دانید تمامی خودروها از قطعات کنارهم مختلف و زیادی تشکیل شده است که وجود هر یک از آن ها به کارکرد صحیح خودرو کمک می کند و هرکدام نقش به سزایی را ایفا می کنند به طوریکه عدم وجود و یا خرابی هریک از آن ها سبب مختل شدن عملکرد خودرو شده و نقص هایی را در موتور خودرو ایجاد می کنند. خرابی هریک از قطعات خودرو علاوه بر مختل کردن عملکرد خودرو برروی قطعات جانبی دیگر نیز تاثیر گذار بوده و آن ها را نیز تحت الشعاع خود قرار می دهند و خرابی آن ها را به دنبال دارند.

بوش تعادل از دیگر قطعات کوچک اما مهم در خودرو محسوب می شود و در دسته لوازم وقطعات جلوبندی قرار می گیرد. وظیفه اصلی این قطعه انسجام خودرو و همان طور که از نام آن پیداست سبب حفظ تعادل خودرو می شود. بوش تعادل تیبا زیر چراغ جلو خودرو قرار دارد.

خرابی بوش تعادل

فروشگاه آنلاین فایتون قطعه با در نظر گرفتن اینکه خرابی بوش تعادل تیبا سبب لرزش خودرو می گردد و به دلیل ایجاد سروصدای اضافی باعث آزرده کردن راننده و سایر سرنشین ها می شود اقدام به تولید بوش تعادل تیبا مطابق استاندارد نقشه خودروساز نموده است.

این مجموعه به منظور بالابردن سطح رضایت مشتریان خود بوش تعادل تیبا را با استفاده از مواد درجه یک تولید نموده است و از این نظر توانسته بخش وسیعی از بازار داخل را به خود جذب نماید.

برند فایتون
گارانتی 1 سال
کشور تولید کننده ایران
وزن 200 گرم
تعداد در بسته 10
تعداد در کارتن 200 عدد
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند