بوش طبق پراید لاستیکی

بوش طبق پراید لاستیکی قطر30

بوش طبق پراید لاستیکی تهیه شده از مرغوبترین مواد و آلیاژ به همراه گارانتی تعویض

تولید کننده: فایتون قطعه
زمان تحویل: 1 الی 2 روز
قیمت: ۳۰۰,۰۰۰ ریال
۲۷۰,۰۰۰ ریال

بوش طبق پراید لاستیکی 

سیستم تعلیق خودرو از اجزای مختلفی مانند فنر، بوش و طبق تشکیل شده است که هر کدام وظیفه خاصی را برعهده دارند و خرابی یکی از اجزا سبب اختلال در عملکرد خودرو می گردد.

طبق جزو قطعات اصلی جلوبندی محسوب می شود و در هر خودرو دارای اشکال مختلفی است. طبق خودرو قطعه ای از جنس فلز بوده که عمل اتصال چرخ به خودرو را برعهده دارد.

همچنین همانند بازوهایی هستند که شاسی ماشین را به سیستم جلوبندی مرتبط می سازد. طبق ها نیز از طریق سیبک به چرخ متصل می شوند و از چندین بوش تشکیل شده اند.

نقش اصلی بوش ها نیز اتصال طبق به شاسی خودرو است. بوش طبقی که در خودروهای مختلف به کار گرفته می شود دارای ساختار متفاوتی هستند و هر خودرو بوش طبق مخصوص به خود را دارد.

خودرو پراید دارای دو عدد طبق می باشند که در قسمت جلو و دو طرف خودرو قراردارند. در خودروهای پراید از طبق با جنس فلزی و لاستیکی استفاده می شود که برای تمامی مدل های خودرو پراید کاربردی بوده و می تواند مورد استفاده قرار گیرند .

علائم خرابی بوش طبق

از علائم فرسودگی و یا خرابی بوش طبق می توان به ایجاد سروصدای زیاد در زمان مواجه با سرعت گیرها و یا در هنگام فشردن یا آزادکردن پدال گاز و ترمز و همچنین لاستیک سایی و کشیدن فرمان اشاره کرد. از آنجا که طبق جزو اجزای مهم در جلوبندی خودرو محسوب می شود باید در ساخت طبق و بوش های آن از مواد اولیه مرغوب استفاده گردد. همچنین در هنگام تولید بوش طبق ها باید به ابعاد آن ها توجه نمود چراکه در صورت خرابی و نیاز به تعویض قطعه، به دلیل ابعاد نامناسب به سختی مونتاژ شده و یا دچار لقی می شود. استفاده از محصول با کیفیت از هزینه های هنگفت مثل ساییدن و تعویض لاستیک جلوگیری می کند.

مجموعه فایتون قطعه با در نظر گرفتن موارد فوق سعی نموده در تولید محصول فوق از مواد با کیفیت و مرغوبی استفاده نماید تا از ایجاد هزینه های اضافی برای مصرف کننده و آسیب های احتمالی به خودرو جلوگیری کند.

برند فایتون
گارانتی 1 سال
کشور تولید کننده ایران
وزن 100 گرم
تعداد در کارتن 200 عدد
تعداد در بسته 10
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند