بوش اکسل پراید

بوش اکسل عقب پراید

بوش اکسل پراید با برند فایتون از مرغوب ترین مواد اولیه ساخته شده و دارای یکسال گارانتی است. اگر به دنبال بوش اکسل پراید هستید این محصول می تواند انتخاب خوبی برایتان باشد و انتظار شما را از یک محصول با کیفیت برآورده سازد.

تولید کننده: فایتون قطعه
زمان تحویل: 1 الی 2 روز
قیمت: ۳۵۰,۰۰۰ ریال
۳۱۵,۰۰۰ ریال

بوش اکسل پراید

تمامی خودروها دارای قطعه ای بنام بوش اکسل هستند که از جنس پلاستیکی ساخته شده و دارای خاصیت الاستیکی (خاصیت ارتجاعی یا کشسانی) هستند. از این رو به عنوان ضربه گیر و صداگیر مناسب بوده و عملکرد بسیار خوبی دارند.

اکسل خودرو  چیست؟

اکسل جزو سیستم تعلیق و لوازم جلوبندی خودرو محسوب می شود، که محور مرکزی چرخ و دنده است و باعث چرخش لاستیک ها می شود.

از بوش اکسل   برای ثابت نگه داشتن اکسل در جای خود استفاده می شود. محل قرارگیری بوش اکسل پراید روی اکسل عقب است و مانع حرکت های شدید اکسل می گردد. به دلیل آنکه بوش اکسل از جنس لاستیکی ساخته شده است باید در کیفیت مواد اولیه آن دقت نماییم چرا که در صورت نامرغوب بودن به سرعت دچار پارگی و پوسیدگی می گردد و کارکرد صحیح قطعه را مختل می سازد.

بهتر است به هنگام تعویض قطعات خودرو از محصولات با کیفیت استفاده نمایید زیرا در این صورت نیازی به تعویض زود هنگام قطعه ندارید و از لحاظ مالی مقرون به صرفه تر خواهد بود و از آسیب های جدی به دیگر قطعات جانبی خودرو جلوگیری به عمل می آورید. در زمان تولید بوش اکسل پراید برای کنترل کیفیت آن تست های مختلفی انجام میگیرد تا از مرغوب بودن کالا اطمینان حاصل شود.

علائم خرابی بوش اکسل

شنیده شدن صدای ناهنجار از سمت راننده عده ای علت این صدا را خرابی فنر عقب میدانند ابتدا بوش اکسل  را چک کنید اگر مشکل رفع نشود سپس اقدام به تعویض فنر عقب نمایید.

ویژگی های محصول

بوش اکسل پراید فوق که با برند فایتون به بازار ارائه می شود از مرغوب ترین مواد اولیه ساخته شده و دارای یکسال گارانتی است. اگر به دنبال قطعه ای باضمانت کیفیت کالا  هستید این محصول می تواند انتخاب خوبی برایتان باشد و انتظار شما را از یک محصول با کیفیت برآورده سازد.

برای برخورداری از  محصولات با کیفیت و گارانتی معتبر فایتون قطعه را انتخاب کنید. 

برند فایتون
گارانتی 1 سال
کشور تولید کننده ایران
وزن 200 گرم
تعداد در بسته 10
تعداد در کارتن 80 عدد
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند