بوش پایه کمک فلزی پراید

بوش پایه کمک پراید فلزی

در ساخت بوش پایه کمک برند فایتون از مواد اولیه مرغوب استفاده شده است و دارای یکسال گارانتی بوده و از لحاظ کیفیت رضایت مشتری را جلب خواهد کرد.

تولید کننده: فایتون قطعه
زمان تحویل: 1 الی 2 روز
قیمت: ۴۰۰,۰۰۰ ریال
۳۶۰,۰۰۰ ریال

بوش پایه کمک فلزی پراید 

 

بوش پایه کمک یکی دیگر از قطعات پرمصرف در خودرو محسوب می شود و جزء دسته بندی لوازم جلوبندی و تعلیق است.بوش ها با توجه به نوع و محل قرارگیری وظیفه های مختلفی دارند ولی در کل وظیفه گرفتن ظربه و نگهداری از قطعه میشود

بوش پایه کمک در زیر کمک عقب قرار دارد و کمک عقب را به اکسل عقب خودرو مرتبط می سازد. نگهداری کمک فنر عقب وظیفه اصلی این قطعه به شمار می آید. بدیهی است که   جنس فلز نسبت به نوع پلاستیکی آن دوام بالاتری دارند و از طول عمر بیشتری نسبت به قطعه مشابه پلاستیکی برخوردار است.

علائم خرابی بوش پایه کمک

معیوب شدن بوش پایه کمک را می توانید از طریق ضربه های ناگهانی وارد شده به عقب خودرو به هنگام ورود به چاله های خیابانی و یا سرعت گیرها و همچنین ایجاد سروصدا درون خودرو متوجه شوید.
از دیگر نشانه های خرابی بوش پایه کمک می توان به شل شدن کمک فنرها اشاره کرد.


بوش پایه کمک جزء قطعات بسیار مهم در خودرو به حساب می آید بنابراین به هنگام تعویض این قطعه باید به کیفیت آن توجه شود. انتخاب بوش پایه کمک به انتخاب مصرف کننده بستگی دارد و استفاده از بوش پلاستیکی یا فلزی اختلالی در عملکرد سیستم جلوبندی به وجود نمی آورد ولی بهتر است از نوع فلزی آن استفاده شود.

نقاط قوت

در ساخت بوش پایه کمک فوق از مواد اولیه مرغوب استفاده شده است و دارای یکسال گارانتی بوده و از لحاظ کیفیت رضایت مشتری را جلب خواهد کرد.

برند فایتون
گارانتی 1 سال
کشور تولید کننده ایران
وزن 200 گرم
تعداد در بسته 10
تعداد در کارتن 50 عدد
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند