گردگیر جعبه فرمان پژو405 يک سر تنگ

گردگیر جعبه فرمان پژو405 يک سر تنگ (ضد روغن)

گردگیر جعبه فرمان پژو405 دارای خاصیت ضد روغن است و از خروج مواد روان کننده درون قطعات جعبه فرمان جلوگیری می کند و مانع از ورود مایعات، گرد و خاک به داخل جعبه فرمان می شود.

تولید کننده: فایتون قطعه
زمان تحویل: 1 الی 2 روز
قیمت: ۳۲۰,۰۰۰ ریال
۲۷۲,۰۰۰ ریال

گردگیر جعبه فرمان پژو405 یک سر تنگ

از دیگر لوازم مهم و ضروری در خودرو می توان به گردگیرها اشاره نمود که در دسته بندی لوازم جلوبندی خودرو قرار می گیرند. قطعه ای به ظاهر ساده و در عین حال بسیار کاربردی که وظیفه بسیار مهمی را در خودرو ایفا می کند.

گردگیر جعبه فرمان به عنوان پوشش دهنده روی جعبه فرمان خودرو مورد استفاده قرار می گیرد و مانع از ورود مایعات، گرد و خاک به داخل جعبه فرمان می شود و همچنین وظیفه نگه داشتن گریس جعبه فرمان را دارد .

گردگیر جعبه فرمان از لاستیک منعطف ساخته شده است و در برابر گرما، فشار زیاد و قرار گرفتن در محیط های شیمیایی و اسیدی مقاومت لازم را دارد.

وظیفه گردگیر جعبه فرمان

گردگیر جعبه فرمان از خروج مواد روان کننده درون قطعات جعبه فرمان جلوگیری می کند و بدین طریق از خشک شدن و یا سفت شدن جعبه فرمان ممانعت به عمل می آورد. عوامل بسیاری در بالا بردن کارایی و افزایش طول عمر جعبه فرمان نقش دارند، همچون استفاده از محصول با کیفیت، عدم خشکی قطعه، عدم پارگی و ترک در گردگیر.

جعبه فرمان خودرو اهمیت بسزایی دارد لذا استفاده از گردگیر سالم و با کیفیت و بررسی گردگیر جعبه فرمان در سرویس های دوره ای اهمیت زیادی دارد. با بررسی به موقع گردگیر جعبه فرمان می توان از آسیب دیدگی جعبه فرمان جلوگیری و از ایجاد هزینه های اضافی اجتناب کرد. بهتر است در صورت مشاهده پارگی و یا هرگونه مشکل در گردگیر فورا نسبت به تعویض قطعه اقدام نمایید.

ویژگی های محصول

  1. استفاده از مواد اولیه مرغوب
  2. مقاومت و دوام بالا
  3. طول عمر بیشتر
  4. گارانتی کالا
  5. قیمت مناسب


شرکت بازرگانی فایتون قطعه با هدف تهیه و توزیع قطعات یدکی خودروهای مجموعه سایپا و ایرانخودرو تاکنون سعی کرده است تا محصولاتی با کیفیت و مطابق با استاندارد ملی تولید نماید و با حذف واسطه ها محصولات خود را با قیمتی کمتر از قیمت بازار در اختیار مصرف کنندگان خود قرار دهد.

برند فایتون
گارانتی 1 سال
کشور تولید کننده ایران
تعداد در کارتن 50 عدد
وزن 150 گرم
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند