تصویر کاسه نمد اویل پمپ پراید (جلو میلنگ) A

کاسه نمد اویل پمپ پراید (جلو میلنگ) A

کاسه نمد اویل پمپ پراید جلو میلنگ از لاستیکی با جنس مخصوص ساخته شده است که در مقابل عواملی چون فشار، گرما، محیط های شیمیایی و اسیدی و... از مقاومت بالا و مطلوبی برخوردار است.

تولید کننده: فایتون قطعه
زمان تحویل: 1 الی 2 روز
قیمت: ۴۶۰,۰۰۰ ریال
۳۹۱,۰۰۰ ریال

کاسه نمد اویل پمپ تولید شرکت فایتون قطعه بوده و برای خودروی پراید مناسب است. کاسه نمد اویل پمپ از جمله قطعات یدکی پرکاربرد برای خودرو محسوب می شود. شاید ظاهر این قطعه به نظر کم اهمیت آید اما جزو لوازم ویژه و ضروری است که کاربرد بسزایی در خودرو دارد. کاسه نمد اویل پمپ بر روی سیلندر و اویل پمپ خودرو قرار می گیرد.

کاسه نمد فوق از لاستیکی با جنس مخصوص ساخته شده است که در مقابل عواملی چون فشار، گرما، محیط های شیمیایی و اسیدی و... از مقاومت بالا و مطلوبی برخوردار است. از کاسه نمد فوق برای جلوگیری از ورود عواملی چون مایعات، گرد و خاک به درون اویل پمپ استفاده می شود. همچنین استفاده از آن به عنوان نوعی واشر درزگیر نیز کاربردی است.

از آنجایی که کاسه نمد اویل پمپ روی سیلندر و اویل پمپ خودرو قرار می گیرد تحت تاثیر اصطکاک مستقیم با اویل پمپ و گرمای روغن موتور است. از این رو توصیه می شود از محصولی با کیفیت استفاده نمایید و از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنید و  دیگر نیاز به تعویض زود هنگام قطعه نداشته باشید.

روغن ریزی در کاسه نمد به خودرو آسیب می رساند. از این رو بهتر است از عدم روغن ریزی در خودرو مطمئن شوید و در صورت مشاهده روغن ریزی فورا نسبت به رفع مشکل اقدام نمایید و از هزینه های اضافی ناشی از آسیب های احتمالی به خودرو جلوگیری کنید.

نکته

توصیه می شود به هنگام تعویض کاسه نمد به بررسی روغن موجود در آن بپردازید.

نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند