کابل کلاج ROA -آردی انژکتوری

کابل کلاج ROA -آردی انژکتوری-آریسان

تولید کننده: فایتون قطعه
زمان تحویل: 1 الی 2 روز
قیمت: ۱,۱۰۰,۰۰۰ ریال
۹۶۸,۰۰۰ ریال

سیم کلاچ از جمله قطعات یدکی مفید و ضروری برای خودرو به شمار می آید. عملکرد کلاچ برای تعویض دنده در خودروهایی که دارای سیستم کلاچ سیمی هستند همانند موتور سیکلت ها انجام می گیرد. بدین صورت که فشردن پدال کلاچ سبب کشیده شدن سیم کلاچ و در نهایت درگیرشدن سیستم کلاچ در خودرو می شود.

سیستم کلاچ در خودروهای مختلف دنده دستی معمولی کاربرد دارد. سیستم کلاچ سیمی جزو اولین سیستم های کلاچ محسوب می شود. در این نوع سیستم کلاچ، سیمی از پدال تا کلاچ خودرو تعبیه شده است و به هنگام فشردن پدال کلاچ سیم کشیده شده و موجب به کار افتادن کلاچ می شود. سیم کلاچ نیز همانند سیم ترمز درون محفظه ای از جنس پلاستیک قرار دارد.

هنگامی که راننده از پدال کلاچ استفاده می کند، سیم درون غلاف پلاستیکی کشیده شده و به سمت عقب حرکت می کند. قسمت انتهایی کلاچ به یک اهرم متصل است از این رو کشیده شدن آن سبب می شود تا خودرو آماده تعویض دنده گردد.

کابل کلاچ می تواند براثر عوامل مختلفی خراب و یا از تنظیم خارج شود. تنظیم مجدد کابل کلاچ از پیچیدگی برخوردار نبوده و راننده خود میتواند تنظیم مجدد آن را انجام دهد. اما در صورتی که قطعه کارایی اولیه خود را از دست بدهد ضروری است که با محصول جدید جایگزین گردد.

علائم خرابی سیم کلاچ

  1. با رهاکردن پدال، سیستم کلاچ همچنان درگیر بوده و دارای لرزش باشد
  2. عدم کارکردن صحیح کلاچ
  3. تعویض دنده به سختی انجام گیرد
  4. نیاز به فشردن بیش از اندازه کلاچ برای عمل کردن
  5. سفت و شل شدن پدال کلاچ

زمان تعویض سیم کلاچ

بسیاری از مشکلات مربوط به کلاچ می تواند از طریق رگلاژ مجدد سیم کلاچ برطرف شوند. اما در بعضی موارد می بایست قطعه را تعویض کرد. بهتر است برای آگاهی از زمان تعویض سیم کلاچ ابتدا آن را بررسی کرده و در صورت مشاهده موارد زیر برای تعویض آن اقدام نمایید.

  1. رشته شدن سیم کلاچ و عدم حرکت روان درون روکش پلاستیکی
  2. خرابی و یا تیکه شدن روکش پلاستیکی
  3. بریدگی سیم
  4. خشک شدن بیش از حد سیم
  5. تابیدگی سیم و عدم حرکت روان درون غلاف

درباره تولید کننده

تولید قطعات خودرویی استاندارد و با کیفیت از اهداف اصلی شرکت فایتون قطعه بوده است. از این رو تاکنون سعی کرده ایم با ارائه محصولات با کیفیت به مشتریان خود رضایت آنان را تامین نماییم.

محصول فوق به دلیل ویژگی های مطلوب، قیمت مناسب و بهره مندی از گارانتی شرکت می تواند انتخاب رضایت بخشی برایتان باشد

نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند