تصویر پولی هرزگرد کوچک پژو206 سوراخ بزرگ

پولی هرزگرد کوچک پژو206 سوراخ بزرگ

پولی هرزگرد کوچک پژو 206 سوراخ بزرگ از ساختاری با مقاومت بالا تشکیل شده است و از قیمت مناسب و گارانتی معتبر برخوردار است.

زمان تحویل: 1 الی 2 روز
قیمت: ۹۳۰,۰۰۰ ریال
۸۱۸,۴۰۰ ریال

امروزه خودروها در زندگی بشر از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند. پولی هرزگرد یکی از قطعات کاربردی و مهم خودرو محسوب می شود. چنانچه فاصله میان دو محور در تسمه ها افزایش یابد و میزان قدرت انتقالی کمی مورد نیاز باشد به منظور ایجاد پل ارتباطی میان دو محور فوق از پولی هرزگرد و تسمه استفاده می گردد.

خوب است بدانید شل شدگی و یا پاره شدن تسمه موجب عملکرد نادرست سایر قطعاتی می گردد که از طریق آن تسمه، نیرو دریافت می کردند. به طور معمول برای سفت کردن تسمه از تسمه سفت کن استفاده می شود که از طریق پولی هرزگرد تسمه را به سمت پایین فشار داده تا سفتی موردنظر ایجاد گردد. 

پولی هرزگرد جزو قطعات مربوط به موتور محسوب می شود و وظیفه اصلی آن، تنظیم موقعیت تسمه های متصل به میل لنگ است. تسمه تایم و تسمه دینام از جمله آنها به شمار می آید. پولی هرزگرد حرکت یکنواخت و همزمان قطعات موتور را فراهم می سازد. در حقیقت پولی هرزگرد قطعه ای کمک کننده به شمار می آید که برای ثابت کردن تسمه در جای خود نصب می گردد.

علائم خرابی

  1. سر و صدای ناهنجار تسمه
  2. خوردگی تسمه و لبه قطعه
  3. ترک خوردن تسمه
  4. عدم حرکت روان تسمه و موارد دیگر

 

ویژگی های محصول

  1. دارای ساختار با کیفیت
  2. استفاده از مواد اولیه درجه ۱
  3. استحکام و دوام بالا
  4. ساخته شده براساس استاندارد ملی
  5. ضمانت تعویض کالا
  6. قیمت مناسب

نکته

پولی هرزگرد به دلیل جایگاه و نقش مهم خود در خودرو بهتر است در سرویس های دوره ای مورد بررسی قرار گیرد. توصیه می شود به هنگام تعویض این قطعه از محصولی با کیفیت استفاده نمایید.

برند فایتون
گارانتی 1 سال
کشور تولید کننده ایران
وزن 200 گرم
تعداد در بسته 20
تعداد در کارتن 200 عدد
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند