یونیت شیشه بالابر پژو405

یونیت شیشه بالابر پژو405

یونیت شیشه بالابر پژو 405 از یک مدار راه انداز با کیفیت تشکیل شده است و از سیم پیچی داخلی منظم و بدون خطا برخوردار است و طول عمر بالایی دارد.

تولید کننده: فایتون قطعه
زمان تحویل: 1 الی 2 روز
قیمت: ۷۰۰,۰۰۰ ریال
۶۳۰,۰۰۰ ریال

یونیت شیشه بالابر پژو405

 

رله ها در خودرو همانند نوعی کلید عمل کرده و مسیر جریان را قطع و وصل می کنند. به طور واضح تر در هنگام دریافت فرمان از سمت سیستم برق خودرو موجب راه اندازی و یا قطع عملکرد بخشی از امکانات خودرو می شود.

به طور کلی شیشه بالابرهای برقی دارای مکانیسم ساده ای هستند اما در ساختار خود دارای ریزه کاری های فراوانی می باشند. هر مجموعه شیشه بالابر از یک مجموعه ریل و موتور الکتریکی تشکیل شده است و شیشه روی آن قرار گرفته و حرکت می کند. موتور شیشه بالابر بسته به نوع طراحی خودرو می تواند متفاوت باشد. 

معمولا به منظور تغذیه شیشه بالابرها از رله استفاده می شود که برای بالابرهای جلو و عقب رله های جداگانه به کار گرفته می شود. در برخی از خودروها از یونیت شیشه بالابر استفاده می شود که سبب اتوماتیک شدن شیشه بالابر می گردد. در این مدل شیشه بالابر از مدار کنترل شدت جریان استفاده می گردد که بدین شکل بتوان بر مبنای جریانی که موتور شیشه بالابر می کشد میزان حرکت ریل را تشخیص داد. یونیت شیشه بالابر بسته به مدل خودرو امکان دارد بستن شیشه ها پس از ترک خودرو و همچنین حالت تشخیص مانع را اجرا نماید. خودروهایی که از سیستم برق مالتی پلکس برخوردارند برای هر در بصورت مجزا یک یونیت شیشه بالابر در نظر گرفته می شود که عمل کد کردن اطلاعات دریافتی از کلیدها و موقعیت شیشه ها را انجام می دهد. 

ویژگی محصول

محصول فوق از یک مدار راه انداز با کیفیت تشکیل شده است و از سیم پیچی داخلی منظم و بدون خطا برخوردار است و طول عمر بالایی دارد.

مشاهده لوازم خودرو با کیفیت و قیمت مناسب 

برند فایتون
گارانتی 1 سال
کشور تولید کننده ایران
وزن 80 گرم
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند