منجید اگزوز ال90

منجید اگزوز L90

تولید کننده: فایتون قطعه
زمان تحویل: 1 الی 2 روز
قیمت: ۱۳۰,۰۰۰ ریال
۱۱۴,۴۰۰ ریال

منجید اگزوز L90

در خودرو احتراق داخلی داخلی منجر به تولید گاز می شود از این رو به منظور تخلیه گازهای حاصل از احتراق و ادامه روند عملکرد موتور خودرو به سیستمی نیازمند است که عمل خروج گازها را بطور صحیح انجام دهد. اگزوز خودرو به این خاطر در خودروها تعبیه شده است تا دود و گاز ایجاد شده، بوسیله آن به خارج از موتور خودرو هدایت گردد.
اگزوز خودرو توسط قطعه ای بنام منجید به بدنه خودرو اتصال می یابد. منجید که از نوعی لاستیک با جنس مخصوص ساخته شده است برای ثابت نگه داشتن و پایداری اگزوز خودرو نقش بسیار مهمی را ایفا می کند.

تمامی خودروها بر مبنای نیاز خودرو، نوع و شکل اگزوز از منجید منحصر به خود استفاده می کنند ولی عملکرد تمامی آنها یکسان است. از ویژگی های حائز اهمیت در مورد منجید که می بایست به آن دقت شود می توان به عدم پارگی، تحمل وزن اگزوز توسط آن اشاره کرد. استفاده از محصولی با کیفیت و مرغوب در عملکرد منجید و طول عمر مفید آن بسیار تاثیر گذار است.

منجید اگزوز در ثبات و نگهداری اگزوز در جای خود نقش بسیار مهمی دارد. از این رو بهتر است از سالم بودن منجید اطمینان حاصل کرده و از آسیب رسیدن به اگزوز خودرو جلوگیری نمایید.

علائم خرابی اگزوز

بیشترین خرابی اگزوز شامل مواردی مانند شکستگی، پوسیدگی و یا سوراخ شدن آن می باشد. اگزوز  ها به دلیل محل قرار گیری آن که نزدیک به زمین است و در هنگام عبور از مسیر های ناهموار و مسیر نسبتا طولانی که از موتور خودرو طی می کند بیشتر دچار آسیب می شود.همچنین آب و هوا در میزان فرسودگی این قطعه تاثیر بسزایی دارد در مناطق شرجی به دلیل رطوبت بالا این قطعه زودتر دچار پوسیدگی و آسیب می شود.

از علائم خرابی اگزوز میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شنیده شدن صدای ناهنجار و نسبتا بلند از خودرو
  • کاهش میزان قدرت خودرو
  • افزایش مصرف سوخت خودرو
  • افزایش غلظت گازهای آلاینده در خروجی اگزوز

ویژگی منجید اگزوز ال90 فایتون قطعه

  1. کارایی و عملکرد مناسب
  2. تولید شده از مواد درجه ۱
  3. استحکام و دوام بالا
  4. طول عمر بیشتر
  5. قیمت مناسب
برند فایتون
گارانتی 1 سال
کشور تولید کننده ایران
وزن 60 گرم
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند