phaetonghate

لاستیک موجگیر چاکدار پژو405 (قدیم)

لاستیک موجگیر چاکدار پژو 405 عمل جلوگیری از تماس دو قطعه فلزی با یکدیگر را انجام می دهد. خرابی قطعه فوق موجب ایجاد سر و صدای اضافی در قسمت جلویی خودرو و به لرزش درآمدن غربیلک فرمان می شود

تولید کننده: فایتون قطعه
زمان تحویل: 1 الی 2 روز
قیمت: ۴۲۰,۰۰۰ ریال
۳۷۸,۰۰۰ ریال

لاستیک موجگیر چاکدار پژو405

لاستیک موجگیر یا به عبارتیلاستیک ناودانی وظیفه جذب ضربه و ارتعاشات را در سیستم جلوبندی خودرو را دارد و در قسمت های مختلفی مانند سرکمک، فنر رام و... ایفای نقش می کند.

به طور کلی بوش ها و لاستیک ها در حین حرکت خودرو برای جلوگیری از ایجاد سر و صدای اضافی مورد استفاده قرار می گیرند و از این لحاظ بسیار کاربردی هستند. این قطعات به دلیل خاصیت لاستیکی بودن خود میزان لرزش ها و فشار آمده به خودرو را تا حدود قابل توجهی کاهش می دهند و در برابر ضربات شدید و کشش مقاومت بالایی دارند.

لاستیک چاکدار عمل جلوگیری از تماس دو قطعه فلزی با یکدیگر را انجام می دهد. خرابی قطعه فوق موجب ایجاد سر و صدای اضافی در قسمت جلویی خودرو و به لرزش درآمدن غربیلک فرمان می شود.

ویژگی محصول

  1. مقاومت بالا در برابر کشش و ضربه
  2. تولید شده از ساختار با کیفیت و آغشته به مواد ضد پوسیدگی
  3. طول عمر بالا
  4. کارایی و عملکرد موثر

 

شرکت بازرگانی فایتون قطعه با هدف تهیه و توزیع قطعات یدکی خودروهای مجموعه سایپا و ایرانخودرو تاکنون سعی کرده است تا محصولاتی با کیفیت و مطابق با استاندارد ملی تولید نماید و با حذف واسطه ها محصولات خود را با قیمتی کمتر از قیمت بازار در اختیار مصرف کنندگان خود قرار دهد.

 

برند فایتون
گارانتی 1 سال
کشور تولید کننده ایران
وزن 200 گرم
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند