لاستیک فنرلول فابریکی جلوی پراید

لاستیک فنرلول فابریکی جلوی پراید(جفتی)

تولید کننده: فایتون قطعه
زمان تحویل: 1 الی 2 روز
قیمت: ۳۲۰,۰۰۰ ریال
۲۸۸,۰۰۰ ریال

لاستیک فنرلول فابریکی جلوی پراید

لاستیک فنرلول جزو قطعات کوچک اما بسیار مفید و کاربردی در خودرو است، که در دسته بندی لوازم مربوط به جلوبندی خودرو قرار دارد.

کمک فنرها در صورتی که دچار خرابی و یا مشکل گردند، خطر ایجاد فرسودگی را در سایر قطعات خودرو بالا می برند. از جمله این قطعات می توان به فنر تعلیق، جعبه فرمان، بوش های لاستیکی، سیستم تعلیق و سیبک های فرمان اشاره کرد. در صورتی که احساس می کنید خودروی شما به هنگام حرکت به یک سمت کشیده می شود، می بایست سیستم تعلیق خودرو از جمله تایرها، فنرها و کمک فنرها را مورد بررسی قرار دهید و از سالم بودن آن ها اطمینان حاصل کنید. 

لاستیک فنرلول برخلاف ظاهر ساده ای که دارد، اهمیت بسزایی در خودرو داشته و خرابی آن سبب بروز ضربه های ناگهانی کمک فنرها به اتاق خودرو می شود و در کارکرد و کارایی بهتر کمک فنر اختلال ایجاد می کند. این قطعه با بدنه و نشیمنگاه در ارتباط است و از نوسانات و ضربات غیر عادی به شاسی جلوگیری می کند. بهتر است از محصولی با کیفیت و مرغوب استفاده نمایید چرا که کیفیت پایین لاستیک فنرلول موجب تسریع در خشک شدن قطعه می گردد، در نهایت پوسیدگی و پاره شدن آن را به همراه خواهد داشت و قطعه عملکرد و کارایی خود را از دست می دهد و در عملکرد فنر ها اختلال ایجاد میشود از آن جاییی که فنر ها در کنار تایر ها قرار می گیرند شکستن و خارج شدن فنر از جای خود می تواند آسیب جدی به لاستیک ها وارد نماید .

نقاط قوت

  1. دارای کیفیت ساخت
  2. ساخته شده از مواد اولیه درجه ۱
  3. ساخته شده براساس تکنولوژی های به روز
  4. دوام بالا
  5. طول عمر بیشتر
  6. قیمت مناسب

توجه داشته باشید به هنگام تعویض لاستیک فنرلول به سالم بودن کمک خودرو توجه نمایید. 

شرکت بازرگانی فایتون قطعه با هدف تهیه و توزیع قطعات یدکی خودروهای مجموعه سایپا و ایرانخودرو تاکنون سعی کرده است تا محصولاتی با کیفیت و مطابق با استاندارد ملی تولید نماید و با حذف واسطه ها محصولات خود را با قیمتی کمتر از قیمت بازار در اختیار مصرف کنندگان خود قرار دهد.

برند فایتون
گارانتی 1 سال
کشور تولید کننده ایران
وزن 130 گرم
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند