تصویر صافی بنزین پژو 405 (فلزی)

صافی بنزین پژو 405 (فلزی)

ساختار صافی بنزین پژو 405 از فلز تشکیل شده است و در پاکسازی سوخت مصرفی خودرو عملکرد بسیار مطلوبی دارد.

تولید کننده: فایتون قطعه
زمان تحویل: 1 الی 2 روز
قیمت: ۲۰۰,۰۰۰ ریال
۱۸۰,۰۰۰ ریال

صافی بنزین یا به عبارتی فیلتر بنزین یکی دیگر از قطعات یدکی پرمصرف و کاربردی برای خودرو محسوب می شود که می بایست در سرویس هلی دوره ای مورد بررسی قرار گیرد و در صورت لزوم تعویض گردد. از انجا که در هنگام سوخت گیری به دلیل آلودگی مخازن و شیلنگ های سوخت ممکن است آلودگی به درون باک بنزین منتقل شود. علاوه براین فرسوده شدن باک و لوله های انتقال بنزین می تواند در آلودگی سوخت مصرفی نقش بسزایی داشته باشند. از این رو اکثر خودروهای امروزی از قطعه ای بنام صافی بنزین استفاده می کنند که عملیات پاکسازی بنزین خودرو و تامین سوخت تمیز از هر نوع عامل خارجی را فراهم می سازد.

صافی بنزین در حقیقت وظیفه پاکسازی سوخت مصرفی خودرو و همچنین رفع املاح و ناخالصی بنزین را انجام می دهد.  این قطعه بعد از پمپ بنزین نصب می گردد تا بتواند از طریق فشار ایجاد شده در مسیر سوخت رسانی توسط پمپ بنزین عملیات پاکسازی و تصفیه سوخت ورودی به سمت موتور خودرو را انجام دهد. ساختار صافی بنزین از پلاستیک یا فلز تشویل شده است و درون ان پره های مخصوصی جهت پاکسازی بنزین از ناخالصی ها تعبیه شده است.

ساختار پوسته صافی بنزین فوق از مقاومت لازم برخوردار بوده و در برابر فشار بنزین عبوری از فیلتر آسیب نمی بیند و دچار نشتی نمی شود. به منظور ثابت کردن صافی بنزین از نگهدارنده ی مخصوصی استفاده می شود. صافی بنزین از لحاظ نوع ظاهری در خودروهای مختلف اشکال متفاوتی دارد اما عملکرد آن در تمامی خودروها یکسان است. 

توصیه می شود صافی بنزین را به موقع تعویض نمایید تا بدین طریق سبب بالا بردن عملکرد موتور خودرو و کاهش سوخت شوید.

ویژگی های محصول

  1. مقاوم در برابر فشار
  2. تولید شده از مواد مرغوب
  3. کارایی موثر در پاکسازی سوخت
  4. قیمت مناسب
برند فایتون
گارانتی 1 سال
تعداد در بسته 10
کشور تولید کننده ایران
تعداد در کارتن 100 عدد
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند