PhaetonGhateh

سیلندر چرخ عقب پژو405 معمولی راست

سیلندر چرخ عقب پژو405 معمولی از کیفیت و استحکام قابل قبولی برخوردار بوده و با گارانتی معتبر ارائه می گردد.

تولید کننده: فایتون قطعه
زمان تحویل: 1 الی 2 روز
قیمت: ۸۰۰,۰۰۰ ریال
۷۰۴,۰۰۰ ریال

سیلندر ترمز یکی از قطعات ضروری و بسیار مهم است که نقش بسزایی در خودرو ایفا میکند. ترمز یکی از قطعات اصلی و مهم خودرو به هنگام رانندگی است. سیلندر ترمز وظیفه تولید فشار روی لنت چرخ را برعهده دارد. لنت با ایجاد فشار برروی لنت موجب قدرت در عمل ترمزگیری می گردد و بدین صورت هنگامی که راننده از پدال ترمز استفاده می کند خودرو متوقف شده و یا از میزان سرعت آن کاسته می شود. پیستون خاصی درون سیلندر ترمز چرخ عقب وجود داشته که با فشار به لنت می چسبد و از طریق فشار روغن بدلیل اصطکاک با کاسه چرخ عمل ترمزگیری را انجام می دهد. سیلندر ترمز در قسمت عقبی چرخ خودرو تعبیه می شود و در ترمزهای کاسه ای وجود دارد. سیلندر چرخ قطعه ای است که از جنس آهن ساخته می شود و دارای لاستیک مخصوصی است که موجب آب بندی و عدم نشت کردن روغن ترمز می گردد و از طریق ۲ پیستون فعالیت می کند. 

از جمله ویژگی های مهم و حائز اهمیت این قطعه، عدم نشتی روغن ترمز در آن و همچنین ایجاد فشار مناسب برای عمل ترمزگیری است که می بایست به این نکات توجه شود. 

توصیه می شود به هنگام تعویض سیلندر ترمز از سلامت لنت ترمز اطمینان حاصل کرده و در صورت لزوم آن را تعویض نمایید تا به هنگام ترمزگیری عملکردی مناسب داشته باشید.

خرابی و اختلال در عملکرد سیستم ترمز و سیلندر ترمز موجب کارکرد نادرست ترمز خواهد شد.

نقاط قوت

  1. تولید شده از مواد اولیه درجه ۱
  2. تولید شده بر اساس استاندارد ملی
  3. استحکام و دوام بالا
  4. طول عمر بیشتر
  5. گارانتی تعویض کالا
  6. قیمت مناسب
برند فایتون
گارانتی 1 سال
کشور تولید کننده ایران
تعداد در کارتن 50 عدد
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند