سیبک مفصلی زانتیا

سیبک مفصلی زانتیا(قرقری) 18ماه گارانتی

سیبک مفصلی زانتیا از آهن مقاوم و آبکاری شده ساخته شده است و در برابر ضربه های شدید مقاوم است. این محصول علاوه بر قیمت مناسب دارای گارانتی معتبر می باشد.

تولید کننده: فایتون قطعه
زمان تحویل: 1 الی 2 روز
قیمت: ۱,۱۷۲,۰۰۰ ریال
۱,۱۱۳,۴۰۰ ریال

سیبک مفصلی قرقری زانتیا

سیبک ها با توجه به قدرت و مکان قرار گیری کار های متفاوتی انجام می دهند. کار اصلی سیبک جابه جایی دو قطعه به شکل عمودی و یا افقی و نگه داشتن آن درمکان مناسب و کنترل نیروی اصطحکاک وارده است.  همچنین بعضی از سیبک ها در ایمنی خودرو نقش تاثیر گذاری دارد و بهتر است هر چند وقت یکبار جلوبندی خودرو توسط فردی مجرب بررسی شود.

سیبک مفصلی یکی دیگر از قطعات یدکی پرمصرف سیستم فرمان و لوازم جلوبندی خودرو تلقی می گردد. این قطعه بین جعبه فرمان و سیبک نصب می شود و وظیفه انتقال چرخش چرخ ها از جعبه فرمان خودرو به سمت چرخ و فرمان دهی و تعیین جهت حرکت خودرو را برعهده دارد. 

سیبک مفصلی یا سیبک قرقری از آهن مقاوم و آبکاری شده ساخته شده است تا در برابر ساییدگی، فشار و ضربه های شدید و نیز کارکرد مداوم مقاومت لازم را داشته باشد. قرقری فرمان به دلیل جایگاه و نقش مهمی که در سیستم فرمان خودرو دارد جزو قطعات پر مصرف محسوب شده و خرابی آن در حرکت خودرو خلل ایجاد می کند.

خرابی سیبک

خراب شدن سیبک ممکن است علت های مختلفی داشته باشد، همچنین به جنس و کیفیت و آلیاژ استفاده شده  و قطعات مرتبط دیگر نیز بستگی دارد..

خرابی گرد گیر سیبک باعث  ورود مایعاتی مثل آب، گرد و خاک  داخل سیبک میشه و منجر به از بین رفتن گریس داخل قطعه می شود، بنابراین عمر مفید سیبک بشدت کاهش پیدا می کند.

عموما سیبک های نامرغوب هنگام جا زدن به خوبی در جای خود قرار نمی گیرند و به اصطلاح چفت نمی شوند، که باعث خرابی های بعدی خواهد شد.در صورتی که سیبک لق بزند و بیش از حد شل باشد باید تعویض گردد.

خرابی سیبک مفصلی موجب ایجاد صدای اضافی و لقی در جعبه فرمان شده و عملکرد صحیح جعبه فرمان را مختل می کند.  علاوه بر این پاره شدن گردگیر و نفوذ ریزگردها به درون قرقری موجب خشکی گیربکس شده و عملکرد سیبک مفصلی را دچار اختلال می کند. ضروری است که سلامت این قطعه در سرویس های دوره ای بررسی و در صورت نیاز نسبت به تعویض آن اقدام نمایید. 

نکته

بهتر است به هنگام تعویض قرقری فرمان نسبت به تعویض سیبک فرمان نیز اقدام نمایید تا عمر مفید قطعه و کارایی آن بیشتر گردد.

ویژگی های محصول

  1. ساخته شده از مواد اولیه درجه ۱
  2. دوام و مقاومت بالا
  3. طول عمر بیشتر
  4. گارانتی کالا
  5. قیمت مناسب

 

برند فایتون
گارانتی 18 ماه
کشور تولید کننده ایران
وزن 450 گرم
تعداد در بسته 2
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند