سیبک زیر کمک پیکان-روآ-آریسان

سیبک زیر کمک پیکان-روآ-آریسان(18ماه گارانتی)

سیبک زير کمک مناسب پيکان-روآ و آريسان از جنس فولاد مقاوم ساخته شده است تا در برابر ضربه های شدید و فشار زیاد مقاومت لازم را داشته و در کارکرد مداوم دچار مشکل نگردد. این محصول دارای ۱۸ ماه گارانتی است.

تولید کننده: فایتون قطعه
زمان تحویل: 1 الی 2 روز
قیمت: ۱,۳۵۰,۰۰۰ ریال
۱,۲۸۲,۵۰۰ ریال

سیبک زیرکمک پیکان - روآ

سیبک ها با ظاهری تقریبا کروی شکل و حالت مفصلی جزء دسته بندی لوازم جلوبندی خودرو هستندکه از قطعات پرکاربرد و ضروری خودرو محسوب می شوند سیس، و در سیستم فرمان و تعلیق خودرو مورد استفاده قرار می گیرند. سیبک ها در حرکت صحیح خودرو نقش بسزایی دارند. به طور کلی وظیفه سیبک ها فراهم آوردن امکان حرکت دورانی و چرخشی در صورت نیاز است.و بصورت پیوسته تحت نیروی اصطحکاکی و فشاری قوی قرار دارد

عملکرد سیبک زیر کمک

سیبک زیر کمک که با عنوان سیبک طبق نیز شناخته می شود در واقع نوعی نگهدارنده  و تکمیل کننده به شمار می آید که در جهت نرم و روان شدن کمک فنر و طبق خودرو و فراهم سازی حرکت راحت چرخ خودرو به هنگام چرخاندن فرمان فعالیت می کند. سیبک زیر کمک از جنس فولاد مقاوم ساخته شده است تا در برابر ضربه های شدید و فشار زیاد مقاومت لازم را داشته و در کارکرد مداوم دچار مشکل نگردد. سیبک زیر کمک بر مبنای طراحی سیستم تعلیق در جلوبندی خودرو و یا در طبق مورد استفاده قرار می گیرد.

خرابی سیبک زیرکمک

عملکرد صحیح سیبک زیر کمک و سالم بودن آن به هنگام جابه جایی و حرکت چرخ خودرو اهمیت به سزایی در حرکت دارد و خلل در عملکرد سیبک و یا خرابی آن موجب ایجاد سر و صدای اضافی و ناهنجار در قسمت جلویی و همچنین عدم تعادل خودرو هنگام چرخاندن فرمان می گردد. توصیه می شود در سرویس های دوره ای حتما از سلامت سیبک زیر کمک اطمینان حاصل نمایید.

ویژگی های محصول

  1. ساخته شده از مواد اولیه مرغوب
  2. دوام و مقاومت بالا
  3. طول عمر بیشتر
  4. گارانتی کالا
  5. قیمت مناسب
    مجموعه فایتون قطعه با تولید محصولات با کیفت و ارائه گارانتی یک ساله  محصولات در تلاش است تا  از رضایت مصرف کنندگان محترم  برخوردار شود.
برند فایتون
گارانتی 18 ماه
کشور تولید کننده ایران
وزن 450 گرم
تعداد در بسته 2