سگدست پراید ABS

سگدست پراید ABS_ جدیدR

سگدست پراید ABS طرح جدید علاوه بر استحکام و کیفیت مطلوب و رضایت بخش، دارای قیمت مناسبی است و همراه با گارانتی تعویض کالا ارائه می گردد.

تولید کننده: فایتون قطعه
زمان تحویل: 1 الی 2 روز
قیمت: ۸۱۰,۰۰۰ ریال
۷۶۹,۵۰۰ ریال

سگدست پراید ABS

سگدست از جمله قطعات یدکی مهم برای چرخ ها و جلوبندی  به شمار می آید. سگدست که به عنوان بازویی چرخ جلو نیز شناخته می شود به عنوان محوری است که چرخ حول آن محور، دوران و یا به عبارتی روی آن یاتاق بندی می شود.(یاتاقان قطعه ای است فلزی دارای شکل نیم دایره ای که بین میل لنگ و سیلندر و میل لنگ و شاطون و میل لنگ و دسته پیستون قرار دارد که وظیفه ایجاد حرکت نرم بین این قطعات را دارد )

در واقع سگدست لولای برای  برای چرخش چرخ بر روی محور فرمان که یا سیبک  هست و یا در خودرو های قدیمی اکسل غیر مستقل می باشدمورد استفاده قرار می گیرد. این قطعه بر روی سیبک خودرو نصب می گردد و وظیفه نگهداری چرخ ها هم به عهده سگدست  می باشد.

سگدست محل قرارگیری توپی چرخ بوده و امکان جهت دهی چرخ خودرو در زمان چرخش را فراهم می سازد. بازویی چرخ جلو یا به عبارتی سگدست در خودروهای قدیمی پراید از ساختار اولیه ای برخوردارند. درون سگدست دو عدد بلبرینگ جدا از هم نصب و سایر قطعات از قبیل توپی چرخ بر روی آن قرار می گیرد.

خرابی سگدست

*برخورد و یا ضربه  شدید به چرخ  باعث بسته شدن سگدست می شود که دارای صدای شدید سائیدگی است و در این حالت پلوس ها باید تعویض شوند.

*خرابی سگدست باعث گشاد شدن محل قرار گیری بلبرینگ می شود و در هنگام حرکت اولیه یعنی حرکت آهسته و ترمز گرفتن صدای تقه از قسمت چرخ جلو شنیده می شود. 

*کشیده شدن فرمان به یک جهت میتواند دلیل بر خرابی سگدست باشد.

با توجه به توضیحات قبل، وارد نیامدن فشار و ضربات شدید به این قطعه و همچنین بکارگیری و نصب بلبرینگ مرغوب درون سگدست در افزایش کارایی و راندمان این قطعه تاثیر بسزایی دارد.

بهتر است به هنگام تعویض سگدست، بلبرینگ های آن را نیز با محصول جدید جایگزین نمایید.

فایتون قطعه در تولید سگدست ها  از مواد لولیه مرغوب و با کیفت استفاده می کند، زیرا وجود هرگونه  زنگ‌زدگی یا خوردگی مستقیما بر روی قابلیت و عملکرد این قطعه اثر خواهند گذاشت.

نقاط قوت

  1. کیفیت مطلوب
  2. استحکام و دوام مناسب
  3. تولید شده براساس استاندارد ملی
  4. قیمت مناسب
برند فایتون
گارانتی 1 سال
کشور تولید کننده ایران
تعداد در کارتن 20
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند