PhaetonGhateh

درجه داخل باک تیبا - پراید یورو 4

درجه داخل باک مناسب خودروی تیبا و پراید یورو 4 محصولی با عملکرد مناسب بوده که از کیفیت ساخت مطلوبی برخوردار است.

تولید کننده: فایتون قطعه
زمان تحویل: 1 الی 2 روز
قیمت: ۱,۷۰۰,۰۰۰ ریال
۱,۵۳۰,۰۰۰ ریال

درجه داخل باک خودرو جزو قطعات یدکی مفید برای خودرو محسوب می شود. این قطعه در زیر صندلی های عقب خودرو و در داخل باک قرار می گیرد.

نقش اصلی درجه داخل باک نمایش دادن میزان سوخت خودرو است.قطعه فوق با قرار گرفتن داخل باک و در کنار مغزی پمپ بنزین، میزان بنزین موجود در داخل باک را نشان می دهد. از این رو وجود این قطعه برای اطلاع و آگاهی راننده از میزان سوخت داخل باک از اهمیت ویژه ای برخوردار است و این امکان را برای راننده فراهم می سازد که از میزان سوخت خودرو آگاهی یابد و در صورت لزوم نسبت به سوختگیری مجدد اقدام نماید.

درجه داخل باک جزو قطعات برقی بوده که از اتصالات فلزی تشکیل شده است. میزان سوخت خودرو از طریق درجه تعبیه شده در پشت آمپر خودرو، به راننده نشان داده می شود.

نقش اصلی درجه داخل باک

نمایش صحیح میزان سوخت و فرستادن آن به درجه پشت آمپر

عدم اخلال در نشان دادن میزان سوخت داخل باک

نکات هنگام تعویض قطعه

بهتر است در هنگام تعویض درجه داخل باک به سالم بودن و عملکرد صحیح مغزی پمپ بنزین توجه نموده و در صورت نیاز آنرا با قطعه دیگر جایگزین نمایید. در هنگام تعویض درجه داخل باک از سالم بودن قطعه و عدم نشتی بنزین مطمین گردید.

چرا فایتون قطعه

شرکت فایتون قطعه تاکنون سعی نموده است در زمینه تولید انواع قطعات یدکی خودرو، قطعاتی استاندارد و با کیفیت تولید نماید و با قیمت مناسب به بازار ارائه دهد.

 

برند فایتون
گارانتی 1 سال
کشور تولید کننده ایران
تعداد در کارتن 50 عدد
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند