تصویر درب رادیاتور پراید کاملا استیل(24ماه گارانتی)

درب رادیاتور پراید کاملا استیل(24ماه گارانتی)

درب رادیاتور مناسب خودروی پراید از جنس استیل ساخته شده است و کارایی مطلوب و مقاومت بالایی دارد و شامل 24 ماه گارانتی است.

تولید کننده: فایتون قطعه
زمان تحویل: 1 الی 2 روز
قیمت: ۲۳۰,۰۰۰ ریال
۲۱۳,۹۰۰ ریال

شاید اینطور به نظر برسد که درب رادیاتور نسبت به قطعات و دیگر اجزای خودرو از اهمیت کمتری برخوردار باشد. اما برخلاف ظاهر ساده ای که دارد جزو مهمترین و ضروری ترین قطعه محسوب می شود که در عمل خنک کردن موتور خودرو نقش به سزایی دارد.

در بعضی موارد خرابی این قطعه می تواند سبب آسیب رساندن به موتور خودرو گردد. در حقیقت درب رادیاتور را می توان جزو آن دسته از قطعات کوچکی دانست که در صورت خرابی می تواند خسارت مالی برای خودرو به همراه داشته باشد.

درب رادیاتور که روی رادیاتور قرار می گیرد بالاترین حد فشار را تحمل می کند. اگر فشار بیش از حدی در سیستم خنک کننده خودرو وجود داشته باشد می بایست فشار مهار شود. می توان گفت در اکثر خودروها به دلیل رعایت نکردن برخی موارد آب درون رادیاتور جوش می آید. از این رو تحت چنین شرایطی به نقش مهم درب رادیاتور خودرو پی می بریم.

هنگامی که آب در موتور خودرو در حال حرکت باشد سبب گرم شدن و در نتیجه موجب بالارفتن حجم آن می گردد. بنابراین زمانی که از درب رادیاتور می گذرد و به ظرف انبساط می رسد از شدت فشار جلوگیری به عمل می آید.

نکات ایمنی

در زمان داغ شدن موتور خودرو به هیچ عنوان نباید درب رادیاتور را تا سرد شدن آن باز کرد. به ۲ دلیل:

  1. امکان سوختگی در اثر پاشیدن آب داغ رادیاتور
  2. ایجاد مشکل در عمل هواگیری به دلیل بالا رفتن حجم آب درون رادیاتور
برند فایتون
گارانتی 1 سال
تعداد در بسته 10
کشور تولید کننده ایران
تعداد در کارتن 200 عدد
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند