phaetonghate

خرطومی هواکش پیکان بلند(درجه1)

ساختار خرطومی هواکش پیکان از لاستیکی با جنس مخصوص ساخته شده است که از دوام و استحکام مطلوب و طول عمر بالا برخوردار است.

تولید کننده: فایتون قطعه
زمان تحویل: 1 الی 2 روز
قیمت: ۵۲۰,۰۰۰ ریال
۴۶۸,۰۰۰ ریال

خرطومی هواکش به عنوان سیستم هوارسانی در موتور خودرو محسوب می شود که در روند صحیح به حرکت در آمدن اتومبیل نقش بسزایی دارد. خرطومی هواکش مشکل کمبود هوای خالص برای عمل احتراق را کاملا برطرف می کند.

خرطومی هواکش پیکان عمل مهیاسازی هوا و نیز تهویه لازم خودرو را که می بایست بدون هرگونه ذرات گرد و غبار باشد را فراهم می سازد. از دیگر کاربردهای قطعه فوق می توان به بهینه سازی عملکرد موتور اشاره کرد. در واقع علاوه بر تهویه و تصفیه هوای وارد شده به موتور این امکان را فراهم می سازد که هوا به اندازه کافی داخل شود. بهتر است برای جلوگیری از نشت و یا آسیب احتمالی به موتور، در فواصل زمانی معین خرطومی ها مورد بازرسی قرار گیرند و با قطعه جدید تعویض گردند. به طور کلی خرطومی هواکش به عنوان تهویه هوا و افزایش کارایی بهینه خودرو کاربردی است.

علائم خرابی خرطومی هواکش

روشن شدن چراغ موتور

ایجاد صدای اضافی در هنگام شتاب گرفتن

عدم تعادل در عملکرد موتور

پیامدهای خرابی خرطومی هواکش

داغ تر شدن موتور و ایجاد گرمای اضافی و در نتیجه فرسودگی قسمت های دیگر داخلی

ایجاد رسوبات در پیستون و دریچه های آن

کاهش طول عمر موتور

از این رو می بایست به محض تشخیص مشکل به تعویض قطعه اقدام نمایید.

چرا فایتون قطعه

از آنجا که روز به روز با تعداد بالایی از سازندگان قطعات یدکی خودرو روبرو هستیم، برای مصرف کننده انتخاب مناسب ترین فروشگاه برای خرید قطعات با کیفیت دشوارتر شده است.

شاید در برخی موارد تشخیص قطعه با کیفیت از نوع تقلبی و جنس نامرغوب دشوار باشد و دو قطعه با قیمت مشابه دارای کیفیتی متفاوت باشند.

همان طور که میدانید عوامل مختلفی در قیمت گذاری اجناس دخیل هستند از جمله واسطه های فروش که در این بین نقش اساسی را ایفا می کنند.

مجموعه فایتون قطعه با در نظر گرفتن  این موارد تلاش نموده است تا محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه و با قیمت مناسب در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

برند فایتون
گارانتی 1 سال
کشور تولید کننده ایران
تعداد در کارتن 50 عدد
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند