توپی سرکمک پراید

توپی سرکمک پراید

توپی سرکمک پراید به دلیل جایگاه مهم در خودرو از مواد اولیه درجه یک ساخته شده است تا در برابر ضربات شدید مقاومت لازم را داشته باشد.

تولید کننده: فایتون قطعه
زمان تحویل: 1 الی 2 روز
قیمت: ۹۰۰,۰۰۰ ریال
۸۳۷,۰۰۰ ریال

توپی سرکمک پراید

موتور خودرو از اجزای مختلفی در کنار یکدیگر تشکیل شده اند که هر کدام وظیفه مربوط به خود را انجام می دهند و بدین ترتیب سبب کارکرد صحیح خودرو می شوند.

خرابی هر یک از اجزا از کوچکترین قطعه همانند یک پیچ تا بزرگترین قطعه سبب اختلال در کل عملکرد خودرو می شود. به طوریکه خودرو به طور صحیح کار نمی کند و از حالت طبیعی خود خارج می شود.

توپی سرکمک در ناحیه بالایی مجموعه کمک فنر نصب می گرددو جز لوازم جلوبندی خودرو محسوب میشود، بنابراین از وارد آمدن ضربه های شدید به کمک فنر جلوگیری می کند، از این رو این قطعه از اهمیت بسیار بالایی در خودرو برخوردار است.

هنگامی که خودرو از چاله ها و یا ناهمواری ها همانند سرعت گیرها عبور می کند به کمک فنر ضربه وارد می شود، در این حالت وجود قطعه ای بنام توپی سرکمک جلوی فشار وارده به سمت کمک فنر را می گیرد و مانع هرگونه ضربه به کمک فنرها می شود.

علائم خرابی توپی سر کمک

شل شدن مهره های کمک فنر

ایجاد صدای اضافی از کمک فنرها

عملکرد نادرست و صدای اضافی در هنگام فرمان گیری

چرا فایتون قطعه

مجموعه فایتون قطعه تلاش کرده است تا محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد تا رضایت مشتریان خود را کسب نماید. 

 

 

برند فایتون
گارانتی 1 سال
کشور تولید کننده ایران
وزن 600 گرم
تعداد در کارتن 24 عدد
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند