تصویر بلبرینگ ژامبون کوچک پژو 206  DBF 70216

بلبرینگ ژامبون کوچک پژو 206 DBF 70216

فروش بلبرینگ خرید بلبرینگ

تولید کننده: GSK
زمان تحویل: 1 الی 2 روز
قیمت: ۱,۱۲۰,۰۰۰ ریال
۱,۰۶۴,۰۰۰ ریال

فروش بلبرینگ ژامبون کوچک پژو206

بلبرینگ جزو یکی از قطعات پرکاربرد و بسیار مهم برای خودرو است. خودروها از کنار هم قرار گرفتن قطعات پیچیده و مختلفی تشکیل شده اند که هر کدام وظیفه مختص به خود را انجام می دهند و عملکرد ناقص هر یک از قطعات موجب اختلال در عملکرد کلی خودرو خواهد شد. بلبربنگ خودرو جزو یکی از این قطعات مهم بوده که سبب تسهیل در عملکرد قطعات ثابت و متحرک می گردد. 

بلبرینگ از دو قسمت اصلی تشکیل شده است؛ قسمت بیرونی بلبرینگ ثابت و بخش داخلی آن به صورت متحرک می باشد. این قطعه برمبنای عملکرد، نحوه قرارگیری و کاربرد در بخش های مختلف خودرو دارای ابعاد متفاوتی است. بلبرینگ برای قطعه ای که روی آن قرار می گیرد به عنوان نوعی نگهدارنده به شمار می رود.

بلبرینگ کوچک ژامبون در بخش عقبی خودرو در قسمت اکسل نصب می گردد و به عنوان واسطه ای بین میل اصلی اکسل و چرخ عمل می کند. اکسل نقش مهمی در تحمل بار عقب خودرو دارد. به طور کلی بلبرینگ ژامبون از جمله قطعات پرمصرف اکسل عقب خودرو محسوب می شود. از این رو سلامت فیزیکی اکسل و تعلیق بخش عقبی خودرو، در طول عمر مفید قطعه اهمیت بسزایی دارد. خرابی و اختلال در عملکرد بلبرینگ سبب ایجاد سر و صدا در قطعه شده و به مرور آسیب جدی به آن وارد می کند. بکارگیری بلبرینگ با کیفیت در کارکرد صحیح و موثر قطعه اهمیت بسزایی دارد.

نقاط قوت

  1. تولید شده براساس استاندارد ملی
  2. کیفیت درجه یک
  3. مقاومت و استحکام بالا
  4. گارانتی اصالت کالا
برند فایتون
گارانتی 1 سال
کشور تولید کننده ایران
وزن 150 گرم
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند