بلبرینگ چرخ عقب کوچک قدیم پراید11749/10

بلبرینگ چرخ عقب کوچک قدیم پراید11749/10

تولید کننده: GSK
زمان تحویل: 1 الی 2 روز
قیمت: ۹۸۰,۰۰۰ ریال
۹۳۱,۰۰۰ ریال

بلبرینگ یکی از قطعات پرکاربرد و بسیار مهم برای خودرو است. خودروها از کنار هم قرار گرفتن قطعات پیچیده و مختلفی تشکیل شده اند که هر کدام وظیفه مختص به خود را انجام می دهند و عملکرد ناقص هر یک از قطعات موجب اختلال در عملکرد کلی خودرو خواهد شد. بلبربنگ خودرو جزو یکی از این قطعات مهم بوده که سبب تسهیل در عملکرد قطعات ثابت و متحرک می گردد. 

بلبرینگ از دو قسمت اصلی تشکیل شده است؛ قسمت بیرونی بلبرینگ ثابت و بخش داخلی آن به صورت متحرک می باشد. این قطعه برمبنای عملکرد، نحوه قرارگیری و کاربرد در بخش های مختلف خودرو دارای ابعاد متفاوتی است. بلبرینگ برای قطعه ای که روی آن قرار می گیرد به عنوان نوعی نگهدارنده به شمار می رود.

بلبرینگ چرخ عقب کوچک پراید نقش مهمی در حرکت اصلی چرخ های جلو وعقب خودرو دارد. بلبرینگ کوچک چرخ عقب پراید در چرخ خودرو روی توپی قرار می گیرد و سبب روان تر شدن حرکت چرخ خودرو می شود. به دلیل جایگاه قرارگیری بلبرینگ و نقش مهمی که در خودرو ایفا می کند، سالم بودن این قطعه در عملکرد صحیح قطعات مرتبط به آن تاثیر بسزایی دارد. خرابی بلبرینگ باعث ایجاد سر و صدا در قطعه می شود و به مرور زمان خرابی قطعه را در پی خواهد داشت.

نقاط قوت

  1. تولید شده براساس استاندارد ملی
  2. کیفیت ساخت درجه یک
  3. استحکام بالا
  4. طول عمر بالا
  5. گارانتی اصالت کالا
برند فایتون
برند فایتون
کشور تولید کننده ایران
وزن 120 گرم
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند