استپر موتور پژو405

استپر موتور پژو 405-سمند-زانتیا

استپر موتور پژو405، سمند و پرشیا تولید شده براساس استاندارد ملی با بالاترین کیفیت و بهره مندی از طول عمر بیشتر و گارانتی کالا

تولید کننده: فایتون قطعه
قیمت: ۱,۹۰۰,۰۰۰ ریال
۱,۶۷۲,۰۰۰ ریال

استپر موتور پژو405

 

درون خودروها از قطعات زیادی در کنار یکدیگر تشکیل شده اند که هر کدام از این قطعات خودرو نقش بسیار مهمی در کارکرد اتومبیل دارند تا بهترین عملکرد و خروجی را در اختیار راننده قرار دهند. چنانچه یکی از قطعات خودرو دچار خرابی یا مشکل گردد کارکرد اتومبیل را مختل می سازد. بنابراین وجود هریک از این قطعات لازم بوده و خرابی آن ها می تواند آسیب های مالی و یا حتی جانی به همراه داشته باشد. از جمله قطعات مهم موتور خودرو می توان به استپر موتورها اشاره کرد. استپر موتور در صورت خرابی می تواند برروی عملکرد صحیح موتور خودرو تاثیر منفی ایجاد کند. قطعه فوق جزو قطعات اصلی سیستم تولید گشتاور موتور محسوب می شود و از طریق یونیت موتور و با دریافت فرمان ار آن عمل می کند. عملکرد استپر موتور سبب می شود تا میزان هوای ورودی به موتور اتومبیل به صورت دور آرام تنظیم گردد، یعنی زمانی که پدال گاز توسط راننده مورد استفاده قرار نمی گیرد از جمله در زمان استارت زدن، قرار گرفتن پشت چراغ قرمز، ترافیک شدید و یا در هنگام گرم شدن خودرو. در این حالت اگر استپر موتور عملکرد خوبی نداشته و یا نقش خود را به درستی انجام ندهد علاوه بر خاموش شدن اتومبیل در حالت های فوق ممکن است سبب ایجاد حادثه گردد. همچنین عملکرد نامناسب استپر می تواند میزان آلایندگی و مصرف سوخت را افزایش دهد.

 

علایم خرابی استپر موتور پژو405

برای اینکه از خرابی استپر موتور سمند اطمینان حاصل کنیم، باید از دستگاه دیاگ استفاده کرد. ولی طبق توضیحات نحوه عملکرد استپر موتور سمند که در بالا عنوان شد، خود راننده هم می تواند متوجه خرابی استپر موتور پیکان شود.

  • افت شدید دور موتور هنگام روشن شدن کولر
  • در شرایط مختلف دور موتور دچار ناپایداری دائمی شود
  • در حال سکون نوسانات موتور داشته باشیم، مثل گاز خوردن سرخود موتور بدون دخالت راننده
  • خاموش شدن خودرو به محض رها کردن پدال گاز
  • گیر کردن گاز و گاز نخوردن خودرو
  • خودرو در هوای سرد بد روشن شود
  • در حالت گاز دادن دچار کاهش شتاب شویم

 

روش های تعمیر استپر موتور پژو405

به دلیل اینکه ساختار استپر موتور سمند بسیار ساده است، اگر هنوز استپر موتور پژو405 دچار سوختگی نشده و آسیب شدیدی ندیده باشد؛ از آنجا که تمیز کردن آن کار چندان پیچیده‌ای نیست، شما به تنهایی و بدون مراجعه به مکانیکی نیز می‌توانید آن را تمیز کنید. استپرها اکثرا به دلیل آلودگی هوا و دوده روغن دچار اختلال عملکرد می شود. که با تمیزکاری به حالت اولیه بازمیگردد.

مجموعه فایتون قطعه با تولید محصولات با کیفت و ارائه گارانتی یک ساله  محصولات در تلاش است تا  از رضایت مصرف کنندگان محترم  برخوردار شود.

برند فایتون
گارانتی 1 سال
تعداد در بسته 10
کشور تولید کننده ایران
تعداد در کارتن 200 عدد
وزن 100 گرم
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند