اتوماتیک راھنماي پراید

اتوماتیک راھنماي پراید

اتوماتیک راهنمای پراید تولید شده از بهترین آلیاژ دارای استحکام و طول عمر بالا همراه با گارانتی معتبر

تولید کننده: فایتون قطعه
زمان تحویل: 1 الی 2 روز
قیمت: ۳۹۰,۰۰۰ ریال
۳۳۹,۳۰۰ ریال

اتوماتیک راھنماي پراید

همانطور که می دانید چراغ راهنما جزو پراهمیت ترین سیستم های ایمنی برای هر خودرو محسوب می شود. استفاده از چراغ راهنما مهمترین اقدامی است که رانندگان برای اطلاع و یا آگاه کردن دیگر افراد از حرکت احتمالی خود انجام می دهند.

چراغ های راهنما باعث چشمک زدن چراغ راهنمای اتومبیل می شود و بدین شکل دیگران را قبل از آنکه تغییر مسیر دهید آگاه می کند، به همین دلیل می توان گفت این ابزار ساده مهمترین نقش را در حین رانندگی به عهده دارد.

محل قرار گیری اتوماتیک راهنمای پراید

اتوماتیک راهنمای خودرو زیر داشبورد و در صفحه فیوز خودرو قرار دارد و به عنوان سوئیچ خودکاری محسوب می شود که جریان الکتریکی مدار راهنما را قطع و وصل کرده و چراغ راهنمای اتومبیل را روشن می کند. اتوماتیک راهنما از سه عدد فیش تشکیل شده است که پایه X به IGN، پایه P به چراغ آلارم راهنما در پنل و پایه L به دسته راهنما متصل می گردد.


شرکت بازرگانی فایتون قطعه با هدف تهیه و توزیع قطعات یدکی خودروهای مجموعه سایپا و ایرانخودرو تاکنون سعی کرده است تا محصولاتی با کیفیت و مطابق با استاندارد ملی تولید نماید و با حذف واسطه ها محصولات خود را با قیمتی کمتر از قیمت بازار در اختیار مصرف کنندگان خود قرار دهد.

برند فایتون
گارانتی 6ماه
تعداد در بسته 10
کشور تولید کننده چین
تعداد در کارتن 200 عدد
وزن 40 گرم
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند