تصویر آفتامات دینام پراید انژکتوری (AMT)

آفتامات دینام پراید انژکتوری (AMT)

آفتامات دینام مناسب پراید انژکتور با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت همراه با گارانتی اصالت و سلامت کالا ارائه شده توسط فروشگاه اینترنتی فایتون قطعه عرضه کننده انواع قطعات یدکی خودروهای سایپا و ایرانخودرو با کیفیت خط تولید

تولید کننده: فایتون قطعه
قیمت: ۴۴۰,۰۰۰ ریال
۴۱۸,۰۰۰ ریال

دینام به عنوان قطعه تولید کننده برق خودرو به شمار می آید که وظیفه اصلی آن تامین شارژ باتری خودرو است. از این رو در صورت خرابی دینام باتری ماشین فورا در مدت زمان کوتاهی تخلیه خواهد شد.

در حقیقت باتری خودرو تنها وظیفه تامین برق در هنگام استارت و یا خاموش بودن اتومبیل را برعهده دارد. در صورتی که تامین برق دیگر قطعات برقی خودرو و به طور کل وظیفه برق رسانی به بخش های دیگر در هنگامی که خودرو روشن است از طریق دینام انجام می گیرد.

دینام از اجزای مختلفی از جمله استاتور، روتور، آفتامات دینام، دیود و... تشکیل شده است.

علائم خرابی دینام

خرابی دینام در خودرو را می توان از طریق روشن شدن چراغ دینام برروی داشبورد یا کاهش نور چراغ های جلو و لرزش آمپرها متوجه شد.

آفتامات جزو یکی از بخش های تشکیل دهنده بسیار مهم دینام خودرو محسوب می شود. آفتامات دینام کنترل جریان الکتریکی ورودی آرمیچر را برعهده دارد. از آنجایی که مقدار توان الکتریکی که در استاتور تولید می شود به نیروی مغناطیسی آرمیچر وابسته است، از این رو آفتامات با کنترل کردن جریان ورودی آرمیچر مستقیما بر روی توان خروجی دینام تاثیر می گذارد.

به طور کل نظارت بر توان الکتریکی خروجی دینام بر عهده آفتامات دینام بوده که از قطعات الکترونیکی مختلفی تشکیل شده است و غالبا دارای مدار مقایسه کننده ترانزیستوری بسیار دقیق و کارآمد هستند.

چرا فایتون قطعه

محصول فوق تولید شرکت فایتون قطعه بوده و به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب، از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار است. این محصول با توجه به کیفیت بالای خود دارای قیمت مناسبی است و می تواند انتخاب خوبی برای مصرف کنندگان باشد.

 

برند فایتون
گارانتی 6ماه
تعداد در بسته 10
کشور تولید کننده ایران
تعداد در کارتن 100 عدد
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند